12626 προϊόντα supermarket

Hausbrandt Intenso Nespresso συμβατές κάψουλες – 10 τεμάχια

Hausbrandt Intenso Nespresso συμβατές κάψουλες – 10 τεμάχια Ο καφές Hausbrandt Intenso Nespresso  αποτελεί την πιο έντονη εκδοχή του καφέ espresso σε κάψουλες. Ο τέλειος συνδυασμός ποικιλιών Arabica Βραζιλίας με ποιοτική και πικάντικη Robusta. Αυτός ο συνδυασμός εγγυάται την έντονη γεύση, την πλούσια κρέμα και μέτρια προς χαμηλή οξύτητα. Ένα πικάντικο μίγμα καφέ από φρεσκοψημένους κόκκους καφέ με νότες κακάου, φουντουκιού και ξαφνικής ομίχλης τον Αύγουστο. Έχει επίγευση αμυγδάλου και φρυγανισμένου ψωμιού. Πάνω στη συσκευασία αναγράφεται ο δείκτης έντασης στο 8/9. Η κάθε κάψουλα αλουμινίου περιέχει 5g αλεσμένου και καβουρδισμένου καφέ. Κάθε κάψουλα είναι συμβατή και κατάλληλη για μία χρήση σε μηχανές καφέ κάψουλας μόνο με το σύστημα Nespresso *.  Διατίθενται σε συσκευασία των 10 τεμαχίων. Hausbrandt  – Ιστορία Η ίδρυση της μάρκας Hausbrandt έγινε το έτος 1892. Η Hausbrandt έγινε η πρώτη εταιρεία ψησίματος καφέ στην Ιταλία που προσέφερε προϊόντα που είχαν υποστεί επεξεργασία και συσκευασία. Η πρωτοτυπία της ήταν ότι τα προϊόντα της ήταν σε σφραγισμένα μεταλλικά δοχεία στο εργοστάσιο παραγωγής. Caffè Hausbrandt – Ειδικότητα στον καφέ 1892 — 1910 Από την αρχή, η διαφήμιση υπήρξε μία από τις κρίσιμες πτυχές του Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. Το πρώτο σύνθημα καταδεικνύει τη διορατικότητα της εταιρείας για την επισήμανση της υψηλής ποιότητας του καφέ. Αυτό σηματοδότησε την αρχή του «Special Caffè Hausbrandt»: ένα απλό, άμεσο σύνθημα, αλλά πολύ γρήγορα έγινε συνώνυμο με την ίδια την εταιρεία, σχεδόν αντικαθιστώντας το πραγματικό της όνομα. Το σύνθημα προστέθηκε στα πακέτα καφέ και τοποθετήθηκε στα πρώτα οχήματα της εταιρείας, υλοποιώντας μια διαφημιστική εκστρατεία που ήταν ανήκουστη εκείνη την εποχή και που σύντομα έκανε το όνομα Hausbrandt συνώνυμο με τον καφέ. Αφού συσχετίζει το προϊόν του με τις αμέτρητες στιγμές της ημέρας, η Caffè Hausbrandt εξερεύνησε νέες ιδέες, επεκτείνοντας σε πραγματικά πειράματα μάρκετινγκ. Ένα πρωταρχικό παράδειγμα είναι η αφίσα “Three Words: Specialità Caffè Hausbrandt” (Three Words: Specialità Caffè Hausbrandt), με έναν μικρό άντρα που φοράει τουρμπάνι και γραφικά που είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά του “i momento del caffè” (στιγμές για καφέ). Αυτή και άλλες πειραματικές εκστρατείες, όπως η φωτογραφική εικόνα που περιείχε την ιστορία του καφέ, είχαν σύντομη διάρκεια ζωής. Η επιτυχία που είχαν κατά τις περιόδους στις οποίες χρησιμοποιήθηκαν ήταν ασήμαντη. Περίοδος 1910 – 1920 Ξεκίνησε ένα καινοτόμο διαφημιστικό πρόγραμμα στο αποκορύφωμα του Belle Époque που χρησιμοποίησε τα κύρια μέσα επικοινωνίας της περιόδου. Belle Époque ή «Όμορφη Εποχή» όπως ονομάστηκε ήταν μια περίοδος της ευρωπαϊκής ιστορίας που διήρκησε από το 1871 έως την έναρξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914. Χαρακτηρίστηκε για το αισιόδοξο πνεύμα που κυριάρχησε. Τα ρομαντικά θέματα που επιλέχθηκαν για την πρώτη καμπάνια ήταν «τα μικρά άτομα», χαρακτήρες που εξακολουθούν να είναι μεταξύ των πιο αναγνωρίσιμων συμβόλων της εταιρείας σήμερα. Ανακαλύψτε και άλλα χαρμάνια ονομασίας προέλευσης καφέ στην κατηγορία Nespresso συμβατές κάψουλες Δείτε όλα τα προϊόντα της εταιρίας Hausbrandt εδώ. * Το εμπορικό σήμα «Nespresso» είναι εμπορικό σήμα ιδιοκτησίας τρίτου που δε συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με την εταιρία Hausbrandt Triest 1892 S.p.A.

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για αγορές άνω των 59€

Πληροφορίες:

Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές